• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat0 osób obserwuje ten temat

Gdzie po najlepszy kredyt?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Orest

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

14.7.2015 8:39
Gdzie mogę obecnie dostać kredyt na najlepszych warunkach? Potrzebuję niedużej sumy, 6000 złotych, które chcę przeznaczyć na remont, jeśli to ma znaczenie. Pracuję na umowie o pracę od 2009 roku, na czas nieokreślony i zarabiam 2200 złotych netto.
Na jaki okres najlepiej wziąć taki kredyt? Krótszy czy dłuższy?
Cytuj
Robert Sierant

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 3917 razy

Wyślij wiadomość

14.7.2015 9:47
im krócej tym taniej, ale ile możesz miesięcznie spłacać?
Cytuj
pozdrawiam
Robert Sierant
Ekspert finansowy

robertsierant.pl
Orest

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

14.7.2015 10:36
do 500 złotych spokojnie może wynieść rata i będę w stanie tyle spłacić.
Czy od długości okresu spłaty zależy wysokość oprocentowania albo prowizji?
Cytuj
Stanisław BińkiewiczStanisław Binkiewicz

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1104 razy

Wyślij wiadomość

14.7.2015 14:11