• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Kredyt na oświadczenie

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Dionizy

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

25.5.2014 18:48
Witam

Studiuję, mam przydzielone stypendium socjalne, nie pracuję. Chcę kupić aparat za ok. 2200zł. Jednak żaden bank nie oferuje kredytów na stypendium.
Zastanawiam się czy nie wziąć kredytu jedynie na oświadczenie o wysokości dochodów (np. Żagiel) .
Jakie mogą być konsekwencje tego, że napiszę, iż mam dochód w wysokości 600zł, z tytułu np. sprzedawcy w McDonaldzie? Czy urząd skarbowy może się do mnie dobrać myśląc, że nie rozliczam się z nim?

Jaki jest inny sposób dostania kredytu w przypadku gdy nie pracuję?

Bardzo proszę o odpowiedź i pozdrawiam.
Cytuj
Fantomka

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

25.5.2014 19:27
Nie urząd skarbowy się do Ciebie nie przyczepi tylko policja i prokuratura.Jeśli w oświadczeniu napiszesz że pracujesz w jakiejś firmie bank to sprawdzi i złoży zawiadomienie do prokuratury o próbie wyłudzenia. A otrzymanie jakichkolwiek pieniędzy bez kredytu to tylko pozostaje Ci chwilówka na dowód ale tam znowu wysokie odsetki.
Cytuj
Romek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

25.5.2014 20:02