• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
1 osoba przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Kolejny sklep chiński?

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
marylkakor

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

8.9.2014 14:35
Redzajna napisał
nie znam się naprodukcji chińskiej, ale nie rozumiem jak ciuch może być niezdrowy, może się rozpaść szybko ale że niezdrowy... chyba że moja poprzedniczka pomyślała o jedzeniu chińskim i tu się zgodze bo nie wiadomo z czego to jest ale w przypadku innego rodzaju produktów, może poza kosmetykami, to takie chińskie sklepy mi ani ziombią ani parzą, czasem się coś ładnego znajdzie.


Mnie tam zawsze przeraża ten zapach. Śmierdzi tam tak, że wytrzymać się da i od razu głowa boli. Może być tak, że na początku będzie Wam trudno i zarobek nie będzie wielki ale z czasem powinno się to unormować ale jak jesteście daleko od centrum to nie wiem..
Cytuj
michael

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

1.10.2014 13:17
To fakt może i śmierdzi ale zobaczcie ile tam ludzi kupuje. Przecież w moim mieście to jest taki tłok w tym chińskim centrum czy w takich sklepach po 5zł że czasami myślę o tym że może coś tam za darmo rozdają.
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

31.8.2021 20:04
gumisie997 napisał