• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

leasing auta- pomóżcie.

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
nnatan

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

9.4.2016 13:12
Witam.Posiadam firmę i chcę zmienić auto.Firma na vat,potrzebny mi bus.Jestem zupełnie zielony w temacie i proszę o pomoc.Najpierw mam wysłać zapytania do firm odnośnie samochodu i dopiero się zdecydować,gdzie brać?Czy całą ratę leasingu będę mogła wrzucić w koszty?Czy muszę brać ubezpieczyciela od firmy od której kupię auto?Czy po pięciu latach auto będzie moje?
Cytuj
Stanisław BińkiewiczStanisław Binkiewicz

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 1104 razy

Wyślij wiadomość

9.4.2016 14:25
nnatan napisał
Witam.Posiadam firmę i chcę zmienić auto.Firma na vat,potrzebny mi bus.Jestem zupełnie zielony w temacie i proszę o pomoc.Najpierw mam wysłać zapytania do firm odnośnie samochodu i dopiero się zdecydować,gdzie brać?Czy całą ratę leasingu będę mogła wrzucić w koszty?Czy muszę brać ubezpieczyciela od firmy od której kupię auto?Czy po pięciu latach auto będzie moje?