• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Program do wystawiania faktur

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
62miko

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

27.5.2014 14:04
Z jakiego programu do wystawiania faktur korzystacie? Otwieram swoją pierwszą działalność i jestem w tym temacie zielony. Zależy mi na programie dzięki, któremu będę mógł przez telefon lub laptopa wystawić faktury VAT (w tym pro formę) Fajnie by było gdybym od razu mógł robić przelewy do ZUS i US. Zależy mi na płatnym programie. Słyszałem, że z tymi darmowymi różnie bywa.
Cytuj
truskawka

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

27.5.2014 21:40
Ja polecam oprogramowanie Symfonia. W zależności od potrzeb i skali działalności firmy można dobrać odpowiedni produkt dla siebie. Polecam się z nimi potargować. Często mają jakieś promocje okresowe. Z darmowych programów też na Twoim miejscu bym nie korzystałam z nimi naprawdę może być róznie.
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

28.5.2014 9:02
Ja polecam zdecydowanie kompleksową księgowość czyli SKP Super Księgę Podatkową. Do 10 czerwca jest okres promocyjny, gdzie program można zakupić z 75% rabatem z okazji 20-lecia istnienia go na rynku. Wystarczy odwiedzić www.ksiegapodatkowa.pl i tam wszystkiego się dowiedzieć. Okazja jest więc po co decydować się na darmowe programy bez wsparcia i aktualizacji?
magda906
Cytuj
Gość

Niezarejestrowani

28.5.2014 11:31