• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Pozycjonowanie czy marketing szeptany

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
Gwinterka

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.10.2014 17:57
Jaka reklama jest lepsza pozycjonowanie czy marketing szeptany? Znajoma chce otworzyć sklep internetowy i nie wiemy co bedzie skuteczniejsze.
Cytuj
Piratek

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.10.2014 18:26
Chyba i jedno i drugie, Możecie do tego wszystkiego dorzucić jeszcze profil na facebooku i zorganizowanie tam jakiegoś konkursu to bardzo przyciąga ludzi.
Cytuj
biedronkaK

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.10.2014 19:02
pozycjonowanie jest ważne aby jak najwięcej osób wyszukało Cie w google. A marketing szeptany pomaga by inni sie o was dowiedzieli. Moze powinniście zainwestować i w jedno i w drugie.
Cytuj
tomcio329

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

30.10.2014 19:25
Reklamy nigdy za wiele - przynajmniej jeśli chodzi o sklep, bo użytkownicy forum mogą się denerwować. Bardzo dobrym pomysłem jest też własnie reklama na portalach społecznościowych i organizowanie konkursów, albo współpraca np z instytucjami, które posiadają karty uprawniające do zniżek.
Cytuj
papriczka

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

31.10.2014 9:25
Mi też się wydaje, że jedno i drugie najlepiej, a jeśli chcesz wybrać tyllo jedną formę, to zastanów się jakiego typu produkty macie w sklepie i czy Ty szukając ich bardzie szukałabyś w google czy opinii na forach.
Cytuj
Klarkson

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

3.11.2014 18:22
papriczka napisał
Mi też się wydaje, że jedno i drugie najlepiej, a jeśli chcesz wybrać tyllo jedną formę, to zastanów się jakiego typu produkty macie w sklepie i czy Ty szukając ich bardzie szukałabyś w google czy opinii na forach.


Masz bardzo dobry pomysł. Aby dobrze sie rozreklamować , warto wczuć sie w role klienta i zastanowić się jaka reklama zrobiłaby na nas największe wrażenie.
Cytuj
MisiowiaMama

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

3.11.2014 18:43
Teraz bardzo skuteczne jest i jedno i drugie, spróbuj też reklamy na facebooku bo tam pojawia sie wiele ludzi. Konkurs albo jakaś dodatkowa promocja jest fajnym pomysłem.
Cytuj
mateudusz

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

3.11.2014 23:59
biedronkaK napisał
pozycjonowanie jest ważne aby jak najwięcej osób wyszukało Cie w google. A marketing szeptany pomaga by inni sie o was dowiedzieli. Moze powinniście zainwestować i w jedno i w drugie.


Rzeczywiście robić najlepiej i jedno i drogie bo jedno i drugie ma znaczenie w pozycji sklepu. Wszystko też zależy od tego jaki biznes prowadzisz.
Cytuj
Niezniszczalna

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

4.11.2014 14:31
Ludzie teraz maja bardzo rozmaite pomysły jeśli chodzi o reklamę. Prowadza miniblogi, fanpejdże a nawet przedaja produkty przez photoblogi... co ciekawe taka reklama jest skuteczna, bo zawsze widzę jak dużo ludzi aktywnie sledzi co się dzieje w danym sklepie i jaki jest asortyment.
Cytuj
press

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

4.11.2014 16:13
Niezniszczalna napisał
Ludzie teraz maja bardzo rozmaite pomysły jeśli chodzi o reklamę. Prowadza miniblogi, fanpejdże a nawet przedaja produkty przez photoblogi... co ciekawe taka reklama jest skuteczna, bo zawsze widzę jak dużo ludzi aktywnie sledzi co się dzieje w danym sklepie i jaki jest asortyment.


No bo teraz ju nie wystarczy zapłacić za pozycjonowanie ale trzeba się dosyć nagimnastykować. Prowadzić równocześnie twittera, google+ fotoblogi o których mówicie i jeszcze udzielać się na forach i instagramie. I wszędzie trzeba szukać klientów.
Cytuj
Odpowiedź