• Kredyty gotówkowe
  • Kredyty hipoteczne
  • Kredyty dla firm
  • Lokaty bankowe
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
lat
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota kredytu
Okres spłaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Kwota lokaty
Okres lokaty
mies.
Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną ofertę!
Administratorem danych osobowych jest Comperia.pl S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
0 osób przegląda ten temat1 osoba obserwuje ten temat

Dofinansowanie działalności gospodarczej

Odpowiedź
wróć do listy tematówSortowanie od najstarszej wypowiedzi
od najnowszej wypowiedzi
✓  od najstarszej wypowiedzi
bernars44

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.5.2014 11:20
Jestem rolnikiem, ale chciałbym założyć pozarolniczą działalność gospodarczą. Czy mogę otrzymać dofinansowanie? Czy istnieje takie wsparcie dla rolników .Jakie dokumenty trzeba złożyć ,czy należy przedstawić swój biznes plan ?.
Cytuj
Ekspert Comperia.pl

Eksperci

Zobacz profil ekspertaObserwuj profil

Pomógł 84 razy

Wyślij wiadomość

22.5.2014 15:41
Proponuje odwiedzić strony internetowe poświęcone funduszom unijnym. Proszę sprawdzić programy wsparcia: z Działania 6.2 Programu Kapitał Ludzki oraz dofinansowanie ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, które dostępne są w Działaniu „Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej”. Szczegolowe informacje z pewnoscia znajdzie pan na stronie internetowej Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR.
Cytuj
Renata Grochowska
Ekspert Comperia.pl
darecki

Użytkownicy

Wyślij wiadomość

22.5.2014 16:58