2008-12-18

Kara dla PKO BP

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) uznał, że PKO BP złamał prawo podczas kampanii reklamowej lokaty terminowej Max lokata. Wprowadzenie klientów w błąd będzie kosztowało PKO BP ponad 5,7 mln zł.
Forum (1)
Dodaj wątek
Dodaj komentarz
Autor:
max. 12 znaków
Tytuł:
max. 120 znaków
Komentarz:
 
max. 2000 znaków
Wpisz kod
z obrazka:
A niech im dowalę ile wlezie, niech nie ściemniają. Z lokatą na 10,5% przecież było to samo.
2008-12-18 16:05:30
~Stefan
odpowiedz
Dodaj komentarz
Zamknij
Autor:
max. 12 znaków
Tytuł:
max. 120 znaków
Komentarz:
 
max. 2000 znaków
Wpisz kod
z obrazka: